Projekte

THE HOUSE 2017 – EXTENSION EAST (2017)

Jubiläum OFF SZoEN - 3 Exklusivitäten (2016)

DAS HAUS – THEATRALE REKONSTRUKTION (2013)

›AL FINE‹ (2013)

Bei schönem Wetter: Kompostieren (2012)

Kompost (2011)

Im moment hat das ding noch keinen titel (2009)

Don Quijote (2008)

Dreamings - 101 Fragmente (2007)

projekt.parzival (2005)

von ir herzen daz bluot (2003)

Von ir herzen daz bluot

Legenden und Wahrheiten


Eine Eigenkreation nach der mittelalterlichen Legende von Hartmann von Aue «Der arme Heinrich». «mir wart anders niht gesaget wan daz ich müese hân ein maget diu vollen manbaere und des willen waere daz si den tôt durch mich lite und man si zem herzen snite, und mir waere niht anders guot wan von ir herzen daz bluot»

Aufführungen: 17.4. – 24.4.04 Kreuz Nidau

Spiel: Fidan Firat, Isabelle Freymond, Sylvia Gwerder, Martin Kammeyer, Timo Koch, Jannis Polixas, Erika Schnidrig, Jacqueline Styger
Tanz: Sylvia Gwerder Regie: Matthias Rüttimann Bühne: Marc Calame
Kostüme: Ensemble
Technik: Martin Winkler
Grafik: Aline Ledergerber
Skizzen: Daniel Salzmann
Fotos: Carla Etter

Der Besuch der alten Dame (1998)

ProjekteProjekteProjekteProjekte
 

OFF SZoEN, Obergasse 1, 2502 Biel/Bienne